Jun 6, 2013
     
audionepal,
Here's what's trending on Twitter this week.
 
     

विपिन वागलुङ @seenke

" मेरो कान टिनिनिनिनिनिन् बज्यो, पेट हुड्ल्यो, चक्कर आउला जस्तो भयो, हिड्दै थियौ, म पछाडि..." फस्ट लभ wp.me/p1CMpl-6W via @Lohsirk

03 Jun

फस्ट लभ

उसको र मेरो पहिलो पटक स्कुलको बान्नो निर आखा जुधेको थियो, उमेर र हाईटको हिसाबले हेर्दा उ पनि म जस्तै डल्ली थिई। पाच कक्षाको परीक्षा दिन अर्को स्कुलमा परिक्षाकेन्द्र परेको थियो र म परीक्षा दिन त्यो ...

11

Related tweets

Kedar Sharma @kedarsh

setopati.com/blog/1113/
यो लेख पढेपछि #फर्स्टलभ किन्नै पर्ने भयो। @SharmaShova, सुन्दर लेखाइका लागि हार्दिक बधाई! यो संवेदनशीलता कायम रहोस्!

01 Jun

कुतकुती लगाउने फस्ट लभ- आइडियल बोई

lsquo;तिमी त मेरो आइडियल गर्ल थियौ नि !' फेसबुकको च्याट बक्समा यसो लेखेर पठाउने उही हो, जो मेरो प्रथम आइडियल बोई थियो । तर मैले लेखिनँ, ऊ प...

8

Related tweets

hamrakura @hamrakura

नेपाल र भारतमा मात्र सिमित संख्यामा पाइने दुर्लभ प्रजातीको कृष्णसारको संरक्षणमा आरक्षले अन्य साझेदारहरुसँग मिलेर... fb.me/Bh5ddu7n

04 Jun

हिरापुरका चम्किला उफ्रने हिराहरु

अजयबाबु शिवाकोटी। डडेल्धुराबाट कञ्चनपुर झरेका हिक्मत विष्टको तीन महिना अघी निधन भयो। जेठको दोस्रो साता कञ्चनपुरमा भेटिनुभएका शुक्लाफाँट बन्यजन्तु आरक्षका प्रमुख संरक्षण अधिकृत यूवराज रेग्मीले हरियो वन कार्यक्रमको…

6

Related tweets

सिकारु केटो @Shikaruketo

अपवादबाहेक नेपालका नागरिक समाज मिडियाले कोरलेका कुखुरा हुन् जसले मिडियालाई मादल बनाएर मिलाएर बजाउँछ, उही अगुवा हुन्छ nayapatrika.com/index.php?opti…

04 Jun

को नागरिक ? कस्तो नागरिक ?

Nayapatrika is a national daily newspaper from nepal that brings you fresh news and events.

6

Related tweets

Lenin Banjade @lendaai

आज जीवनमा पहिलोपटक थुप्रै किताबमा अटोग्राफ र टिभीमा अन्वार्तार्ता दिएँ अनि स्टेज गएर हात हल्लाएँ । कस्तो स्मरणीय अनुभव ! वाह !! #FirstLove

01 Jun

17

Favorites

समीरमणि दीक्षित @sameermdixit

कमलारीहरुलाइ जुन उत्साहाले प्रहरीले पिट्यो , त्यसको सट्टा त्यही उत्साहले यहांका गुण्डा, डन र भ्रष्टाचारीहरुलाइ पिटोस, हामी धन्य हुन्थ्यौं ।

04 Jun

7

Retweets

Narayan Amrit @amritna

पुलिसले अपराधी देख्दैन । सरकार भ्रष्टचार देख्दैन । नेताले 'सह' र 'मति' देख्दैन । अदालतले गुण्डा देख्दैन ।... मूलुकले संविधान कसरी देखोस् ?

04 Jun

6

Retweets

Tweet 4 Cause Nepal @tfcNepal

भोलिबाट ८९ दिन दैनिक १५ लिटर दुध (जम्मा १३३५लि) दुध बाल मन्दिर, नक्सालका बालबालिकाहरुले पाउने भए | सहयोगको लागि @Help_Nepal लाई धेरै धन्यबाद

04 Jun

7

Retweets

Don't miss out. Stay up to date on what's happening.
Go to Twitter

0 comments:

Post a Comment

Post a Comment